Komentarz
Akcja #Metoo w polskich mediach społecznościowych zyskała bardzo dużą popularność. W zależności od kanału wywołała różne emocje.
W wypadku Facebook oraz Instagram akcja została odebrana przez użytkowników sieci z dość pozytywnie, natomiast w polskim Twitterze miała charakter prześmiewczy. Warto zwrócić uwagę ze główny cel akcji czyli budowa świadomości dot. molestowania kobiet został osiągnięty połowicznie. Większość dyskusji dot. akcji toczy się w „zamkniętych bańkach informacyjnych” co oznacza że nie cel akcji nie rozpowszechnia się w szeroko rozumianej siec.
Zestawienie danych z #Polski i #UK wskazuje na ogromne dysproporcje w zasięgu akcji i liczbie wzmianek.

Kluczowym wyzwaniem dla propagatorów akcji #MeToo pozostaje szerokie dotarcie do użytkowników polskiej siec.

DANE:

www.brand24.pl www.sentione.com www.unamo.com www.sotredner.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here