polityka w sieci

wszystko o polityce w sieci

niedziela

21

Maj 2017

0

KOMENTARZE

ANALIZA: #Kongresprawnikow sukces czy porażka w sieci?

Autor , Kategoria Analizy

20.05.2017 odbył się #kongresprawnikow w Katowicach. W poniższej analizie postaramy się odpowiedzieć m.in na pytanie:

  • Czy kongres wzbudził zainteresowanie wśród użytkowników sieci?
  • Jak silny w sieci był przekaz środowiska prawników?
  • Jakie informacje dot. #kongresuprawników były najpopularniejsze w mediach społecznościowych?

Dane ogólne

Zainteresowanie internautów w sieci wyszukiwania:

Najpopularniejsze hasła wyszukiwania związane z wydarzeniem:
Hasło: „kongres”

Hasło: „kongres prawników”

Dane dot. #kongresprawnikow na tle np: festiwalu w Opolu wskazuje że w świadomości internautów na poziomie sieci wyszukiwania impreza wzbudziła śladowe zainteresowanie. (Praktycznie nie wyszukiwali informacji o evencie)

Twitter

Zasięg w sieci
Hasztag #kongresprawnikow uzyskał zasięg na poziomie 2,8MLN osób
Liczba wyników: 5,423
Liczba polubień: 576,170
Liczba udostępnień: 309,736

Profile które miały największy wpływ na budowę zasięgu w sieci.

Profile które najaktywniej używały hasztagu #kongresprawnikow. Profile które najaktywniej używały hasztagu #kongresprawnikow Szersza analiza profili wskazuję że hasztag było głównie używany przez zwolenników reformy sądownictwa. Dla organizatorów eventu oznacz to że pod # większość pojawiających się informacji miała bardzo nasycona negatywym przekazem.

 

Najbardziej popularne tweety związane z #kongresprawnikow:

Facebook

Zasięg w sieci: 1,7MLN osób

Liczba interakcji: 23,100
Liczba polubień: 13,878
Liczba udostępnień: 3,218
Liczba komentarzy: 6,004

Najbardziej popularne posty dot: #kongresprawnikow

#1

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1326226247432172&id=108917389163070
#2

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=463846783963556&id=100000259622776
#3

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1326028490785281&id=108917389163070
#4

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=696486580546572&id=100002474113852
#5

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1544732252259005&id=463707573694817

KOMENTARZ

Analiza słów kluczowych używanych w sieci wskazuję że organizatorom oprócz promocji samego eventu nie udało się sformułować prostych zrozumiałych komunikatów do użytkowników sieci.

Te wyniki potwierdza dodatkowa analiza komunikatów publikowanych w sieci o największym zasięgu wskazuje

Zebrane dane wskazują jednoznacznie że organizatorom #kongresprawnikow udało się w sposób bardzo ograniczony przebić ze swoją komunikacją w sieci.

DANE: www.brand24.pl www.monitori.pl www.unamo.com www.google.com/trends