polityka w sieci

wszystko o polityce w sieci

poniedziałek

7

Sierpień 2017

0

KOMENTARZE

ANALIZA: Polityczny król internetu – #PAD 2 lata w #socialmedia

Autor , Kategoria 2020

Ogólne podsumowanie 2 lat obecności #PAD w mediach społecznościowych.

Chronologia prezydentury

Dane z ostatnich 24 miesięcy wskazują że największy zasięg i liczbę wzmianek w mediach społecznościowych wywołały 2 weta #PAD z lipca 2017.

Zebrane dane wskazują że dyskusje o #PAD w ponad 85% odbywają się w kanale #Facebook.

Interakcje w sieci.

Wzmianki w sieci

Profil FB

W przeciągu 2 lat prezydentury #PAD pozyskał 426,929 nowych fanów.

Przyrost dzienny

Zaangażowanie fanów

Najczęściej używane słowa profil FB i ich zaangażowanie (kolor zielony angażuje, czerwony nie)

TOP popularne posty FB
#1

#2

#3

#4

#5

Komentarz

 

Zebrane dane wskazują że:

  • #PAD doskonale wykorzystuje social media to pozyskiwania i utrzymywania popularności w sieci.
  • Jest najbardziej popularnym politykiem w mediach społecznościowych obozu #dobrejzmiany w Polsce.
  • Lipcowe weta wywołały największe zainteresowanie wśród wyborców.

Wyzywania jakie stoją przed sztabem komunikacyjnym #PAD to czy uda się utrzymać bieżącą dynamikę do wyborów 2020.

DANE: www.brand24.com www.monitori.pl www.unamo.com www.fanpagekarma.com