Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zbadał czy produkty przeznaczone na niemiecki rynek są lepszej jakości od ich odpowiedników sprzedawanych w Polsce. Porównano łącznie 101 par produktów, z czego w 12 z nich wykazano znaczące różnice.

Informacje związane z tą sprawą, badane na podstawie wpisów zawierających w treści hasło „UOKiK”, odnotowały relatywnie wysoki zasięg na poziomie blisko 1,2 mln kontaktów oraz 535 wzmianek.

W top wpływu widoczne były polityczne profile komentatorskie, a także źródła informacyjne.

W obrębie tego tematu widoczne były przede wszystkim podawane dalej komunikaty informacyjne oraz głosy internautów niezadowolonych z różnic w jakości produktów.

Poniższy wykres wskazuje na podwyższony poziom wypowiedzi negatywnych w obrębie tego tematu, natomiast zdecydowana większość wpisów miała charakter negatywny.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here