Poniżej krótkie podsumowanie danych z social media dot. wizyty Donalda Tuska w Krakowie.

Zasięg w sieci – 7,9MLN osób / 24,5K wzmianek

Największy wpływ na zasięg miały media

Zainteresowanie wizyta użytkowników sieci średnie. 

Ponad 59% dyskusji na temat wizyty toczyło się w kanale Facebook. Profil Facebook #PDF nie odnotował zwiększonej aktywności pozyskania nowych fanów.

Sentyment opinii w sieci na temat wizyty #PDT w Krakowie jednoznacznie negatywny. 

Komentarz

Analiza danych z social mediów wskazuje wizyta #PDT w Krakowie w odróżnieniu od podobnych eventów w latach ubiegłych m.in „spacer do prokuratury” cieszą się mniejszym zainteresowaniem i wywołuje mniejsze (ale bardziej jednoznaczne negatywne) emocje wśród użytkowników sieci.

DANE

www.brand24.com / www.sentione.com / www.google.com / www.fanpagekarma.com / www.unamo.com

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here