Analiza danych z 01.03.2018 roku wskazuje na dość duży spadek zainteresowania oraz interakcji użytkowników mediów społecznościowych tematyką #ŻołnierzeWyklęci.

Zainteresowanie
Dane dotyczące wyszukiwania tematu (faktyczne zainteresowanie) wskazują, że od 2016 roku systematycznie spada zainteresowanie tematem w internecie.

Warty odnotowania jest fakt, że #ŻołnierzeWyklęci nie znalazło się w TOP20 najpopularniejszych tematów w wyszukiwaniach google.com

źródło

Zasięg i interakcja

Zebrane dane z ostatnich 12 miesięcy wskazują na widoczny spadek interakcji (m.in emocji) związanych z tematem.

Warto zwrócić uwagę na spadające zasięgi tematu w Internecie.

Drastycznie maleje liczba publikacji materiałów wideo w analizowanym temacie.

Komentarz
Zachowanie użytkowników jednoznacznie wskazuje, że temat #ŻołnierzeWykleci w co raz mniejszym stopniu budzi ich zainteresowanie. Główne powody zaistniałej sytuacji to m.in nasycenie tematu w social media oraz upaństwowienie i/lub upolitycznienie święta. Powyższe dane powinny stanowić sygnał ostrzegawczy i mobilizacyjny dla organizacji dbajaych o pamięć #ŻołnierzyWyklętych. Warto pamiętać, że spadek zainteresowania zawsze można odwrócić, tak jak w wypadku #WOŚP.

DANE: www.brand24.com, www.unamo.com, www.google.com.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here