W dniach 23-254.10 środowiska sprzeciwiające się zaostrzeniu ustawy aborcyjnej zorganizowały ponowny protesty nawiązujące do wydarzeń z 03.10.2016. Protest był promowany w sieci się pod następującymi hasztagami #czarnyprotest #mamydośc

Dane ilościowe

#CZARNYPROTEST w dniach 23-24.10.2016 skumulował łączny zasięg na poziomie 8,2 miliona osób. Łączna liczba interakcji wyniosła 233 tysiące:
37,497 – Udostępnień
184,060 – Polubień
11,444 – Komentarzy

23.10.2016 – zasięg wyniósł 2,9MLN osób.

Największy wpływ na budowę zasięgu w sieci miały nastepujące profile.

Najbardziej aktywne profile biorące udział w wydarzeniu.

Kanały w których prowadzono najwięcej dyskusji.

Profile których wpisy/posty/tweety otrzymały największą liczbę polubień, komentarzy, udostępnień.

24.10.2016 – zasięg wyniósł 5,3 MLN osób.

Największy wpływ na budowę zasięgu w sieci miały nastepujące profile.

Najbardziej aktywne profile biorące udział w wydarzeniu.

Kanały w których prowadzono najwięcej dyskusji.

Profile których wpisy/posty/tweety otrzymały największą liczbę polubień, komentarzy, udostępnień.

Hasztag #mamydość uzyskał maksymalny zasięg 237 tysięcy osób 23.10.2016

Komentarz

Mając na uwadze wyniki #czarnyprotest z 03.10.2016:

Zasięg w sieci: 53,7 miliona osób
Liczba wzmianek: 132 tysiące
Liczba polubień: 3,6 miliona
Liczba udostępnień: 187 tysięcy
Liczba komentarzy: 79 tysięcy

#czarnyprotest organizowany w dniach 23-24.10.2016 okazał się całkowita porażką komunikacyjną w sieci. Zainteresowanie użytkowników mediów społecznościowych akcja #czarnyprotest spadło dramatycznie. Inicjatorzy akcji #czarnyprotest powinni zastanowić się nad nową formuła prowadzenia akcji w sieci.