Analizy
ANALIZY

Analiza danych z social mediów wskazuje, że na ostatniej prostej sztab Rafała Trzaskowskiego zastosował manewr niczym radzieckie łodzie podwodne „Szalony Iwan”, który całkowicie zaskoczył zarówno konkurencję jak i obserwatorów oraz analityków sceny politycznej. Nawet sztab Prezydenta Andrzej Dudy w 2015 nie przeprowadził tak szerokiej i skomplikowanej akcji w sieci....
Dane ilościowe i jakościowe z mediów społecznościowych wskazują, że #DebataWarszawska została całkowicie zdominowana w sieci przez przekaz opozycji. Praktycznie identyczną strategię zastosował #PiS w 2015 w wyborach prezydenckich i parlamentarnych. Pytanie otwarte: dlaczego zrezygnowano z tych działań w wyborach samorządowych? Poniżej prezentujemy dane dot. debaty Warszawskiej. Zasięg & Zainteresowanie wydarzeniem Wydarzenie...

RAPORT: #PDT w Krakowie

Poniżej krótkie podsumowanie danych z social media dot. wizyty Donalda Tuska w Krakowie. Zasięg w sieci - 7,9MLN osób / 24,5K wzmianek Największy wpływ na zasięg miały media Zainteresowanie wizyta użytkowników sieci średnie.  Ponad 59% dyskusji na temat wizyty toczyło się w kanale Facebook. Profil Facebook #PDF nie odnotował zwiększonej aktywności pozyskania nowych...
Prezydent Andrzej Duda stale budzi wysokie emocje Polaków. W ostatnim czasie, za sprawą jego obecności w mediach, w kontekście udziału w ważnych wydarzeniach na szczeblu międzynarodowym, negatywna tendencja w jego postrzeganiu zaczęła się nieco zmieniać. Poniższe dane nieco dokładniej naświetlą tę sytuację. Przyrost liczby fanów na fanpage'u Poniższy wykres wskazuje na...
12.09.18 Parlament Europejski m.in głosami europosłów Platformy Obywatelski poparł dyrektywę dot. praw autorskich w Internecie. Zaraz po głosowaniu polskie media społecznościowe zalała fala hejtu skierowanego zarówno w kierunku instytucji unijnych jak i europosłów, którzy poprali dyrektywę. Skala zaangażowania podmiotów politycznych m.in #PiS #Kukiz’15 #Wolność w ww. temacie jest bardzo...
W ostatnich dniach pojawiło się w przestrzeni medialnej kilka tekstów dotyczących wpływu mediów społecznościowych na wybory samorządowe. Autorzy zwracali uwagę, że media społecznościowe coraz bardziej wypaczają sens wyborów, agresywnie wpływają na postrzeganie procesu wyborczego oraz podejmowanie decyzji przez wyborców. Czy faktycznie media społecznościowe mają tak duży wpływ na proces...